نتیجه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌های ذاتا صدرنشین! ویدیو خلاصه بازی استقلال و فولاد(۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) داور رنگ لباس فولاد را عوض کرد پخش زنده بازی استقلال و فولاد خوزستان در لیگ برتر (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین فولاد با پیراهن مشکی راهی آزادی شد + عکس سهیل مهدی استعفا داد! طارمی با توپ پر به اینتر رفت نام مادران پشت پیراهن بازیکنان «میلان»! تیلور بیخیال MMA شد بلیت مسابقه استقلال – فولاد تمام شد اینچه درگاهی سکان دار فدراسیون ژیمناستیک شد حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد مجادله برسر انتخاب رنگ مشکی در نشست هماهنگی استقلال و فولاد تفاوت بزرگ خداحافظی امباپه و طارمی با هواداران بدهی فصل پیش بازیکنان استقلال پرداخت خواهد شد گلر بارسلونا در راه لیگ عربستان اوسمار مهاجم خارجی را به علیپور ترجیح می دهد پرسپولیس همچنان منتظر نماینده بانک شهر اوسمار همچنان بلاتکلیف | پرسپولیس به دنبال سرمربی خداحافظی دراماتیک طارمی با پورتو با اشک و گل تماشایی + فیلم
سرخط خبرها

ویدئو| واکنش حسن یزدانی به تقابل با تیلور در فینال

  • کد خبر: ۱۸۴۳۴۷
  • ۲۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۸
  • ۲
ویدئو| واکنش حسن یزدانی به تقابل با تیلور در فینال
نشست خبری مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به میزبانی صربستان با حضور حسن یزدانی، دیوید تیلور و همینطور نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۳ به میزبانی صربستان از فردا آغاز می‌شود. نشست خبری این مسابقات امروز برگزار شد که حسن یزدانی به همراه دیوید تیلور  و همینطور نناد لالوویچ، رئیس اتحادیه جهانی حاضر بودند.

حسن یزدانی، کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران در نشست خبری این مسابقات در واکنش به اینکه یک سالی است فضای مجازی را کنار گذاشته و مشغول به تمرین است، گفت: این یک تصمیم شخصی بود چرا که ذهن من را درگیر می‌کرد و به نظرم کارهای مهم‌تری داشتم.

تعداد بازدید : 968

من کوچک‌ترین از آن هستم که نماد کشتی ایران باشم

او در واکنش به این سوال که او را نماد کشتی ایران می‌دانند گفت: کشتی‌گیرها و قهرمانی‌های زیادی مانند غلامرضا تختی در کشورمان هستند که نماد کشتی کشورمان هستند و من کوچک‌ترین هستم. شرایط امسال بنده با سال گذشته قابل قیاس نیست. تا به اینجای کار از همه لحاظ شرایط خوب است و قابل قیاس نیست و امیدوارم اتفاقات خوبی در مسابقات بیفتد.

یزدانی در واکنش  اینکه چه پیامی برای مردم ایران دارد گفت: در روز اول چهار کشتی‌گیر داریم که پشت سر هم رقابت می‌کنند. امیدوارم که اتفاقات خوبی رخ دهد و قطعا کشتی‌گیرهای ما کم نمی‌گذارند. شرایطم خوب است و به امید خدا همه بچه‌ها با مدال طلا دل مردم را شاد کنند.

کاپیتان تیم ملی کشتی آزاد ایران درباره شرایط خود و اینکه آیا بهتر از سال گذشته است یا خیر اظهار کرد: مردم همیشه به من محبت دارند. ان‌شاء‌الله که در مسابقات بهتر ظاهر می‌شوم. امیدوارم اتفاق خاصی پیش نیاید و خدا کمک کند بهترین مدال را بگیرم.

او در واکنش به اینکه با دیوید تیلور تا فینال دیدار نمی‌کند گفت: نباید بقیه کشتی‌گیرها را دست کم بگیریم.

تیلور: از دیدن حسن هیجان‌زده هستم

دیوید تیلور، کشتی‌گیر آمریکایی و دارنده دو طلای المپیک نیز که رقیب حسن یزدانی در این مسابقات است درباره شرایط خود و حضور در اردوی آلمان پیش از رقابت‌ها گفت: مسابقات جهانی از هیجان بالایی برخوردار است. از اینکه دوباره حسن را می‌بینم هیجان زده هستم. همیشه گفتم ما دو رقیب هستیم که همدیگر را همیشه رو به جلو هدایت می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۱:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۴
0
0
عالی
سموئیل کوهن
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۷
0
0
با سلام و خسته نباشید به همه کشتی گیران عزیز بخصوص شاه حسن یزدانی، به نظرم اگه تمرکز میکرد بعد اینکه دو امتیاز عقب افتاد میتونست تیلور رو شکست بده، ولی نباید از کشتی زیبای تیلور غافل بشیم، با اینکه از لحاظ سنی بزرگتر از حسن یزدانی هست ولی مثل همه کشتی گیران امریکایی قدرت بدنی بالایی داره و نفس کم نمیاره.
به نظر من اگه یزدانی تو همون ورزن المپیک 2012 یعنی 74 کیلو میموند قطعا این چند سال قهرمان بی شک این وزن میبود هم تو المپیک 2016 هم تو مسابقات جهانی.
مصاف یزدانی و تیلور من رو یاد علیرضا حیدری و کورتانیدزه میندازه که گربه سیاه حیدری شده بود ولی کشتی اخر شکستش داد. من و همه مردم ایران امیدواریم و دعا میکنیم حسن دلاور تو المپیک تیلور رو شکست بده و تلافی این چند شکست در بیاد و دل همه مردم ایران شاد باشه. قطعا برنده شدن حسن مقابل تیلور شاید از قهرمانی تیم ایران هم بیشتر مردم رو خوشحال کنه. اسم کشتی آزاد ایران گره خورده به این مصاف و رقیب سنتی یزدانی.
من به شخصه دوست دارم تو المپیک 2024 هادی عامل بعد کشتی فینال حسن یزدانی فریاد بزنه خسته نباشی دلاور خدا قوت پهلوان. باقی کشتی گیران مدال طلا هیچ کدوم هم نگیرند اشکال نداره ولی شاه حسن یزدانی کاپیتان و امید کشتی ایران مدال طلا رو بیاره ایران و پایان بده به فعالیت حرفه ای اش تو تیم ملی و بعدش به امید خدا روی سکوی مربیگری ببینیمش و ده ها حسن یزدانی دیگر برامون پرورش بدهد.
به امید پیروزی و شادی برای تمام مردم ایران.
ارادتمند همه هموطنان
سموئیل کوهن
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->